torstai 2. tammikuuta 2020

Urasuunittelu

Opiskelu: Minut opinnot johdattelevat parturi kampaajan ammattiin. Minulle yleinen suoriutuminen opinnoissani on tärkeää tulevaisuuteni kannalta. Minun kannattaa panostaa itsevarmalla ja työläällä motivoinnilla. Opiskelun aikana minun kannattaa keskittyä kunnolla. Olen alalla joka sopii minulle tällä hetkellä. Haluan opiskella urheiluvalmentajaksi.

Työllistyminen: Minulla on käsitys että kauneusalalla työllistyminen on hyvä. Toivon että pääsen tulevaisuudessa liikunnan valmentajaksi. Työhön pääsee opiskelemalla ja hyvällä kunnolla. Oikeastaan missä vain tilanteissa. Toimin työhaastattelussa omana itsenäni. Olen mahdollisesti urheilu seurojen tai kampaamojen tai erilaisten tukkujen kanssa yhteistyössä. Työn antajina on ehkä yrittäjät tai seurat.

Työminä: Olen töissä todella oma-aloitteinen, energinen, siisti, järjestelmällinen ja reipas. Näytän siistiltä ja huolitellulta. Keskustelen muiden kanssa rauhallisesti, keskityn aiheisiin ja pidän mielenkiintoa keskustelusta yllä. Haluan työpaikalla antaa itsestäni ystävällisen ja motivoituneen kuvan. Olen työkaverina mukava ja kiva piristys päivään. Voin huolehtia työpaikan ilmapiiristä järjestämällä illan istujaisia, moikkaamalla kaikkia töissä ja olemalla ystävällinen.

Ura: Haaveideni ura etenee hitaasti. En ole töissä. Opiskelu ja päätökset johtavat unelmatyöhön. Tavoittelen työlläni mielihyvää, hauskanpitoa ja mukavaa työtä jota tykkään tehdä. Saan työstäni mielihyvää, seuraa, uusia tuttuja ja tekemistä palkan lisäksi. Ei ole mitään mikä vaikuttaisi uraani.

Vahvuudet: Minun vahvuuteni auttavat minua saavuttamaan päämäärääni siten että saavutan ne ehkä nopeammin ja tehokkaammin kuin muut. Voin hyödyntää vahvuuksiani kaikessa.

Kirje tulevaisuuteen: Toivon että minulla on 10 vuoden päästä koira, oma koti, kissa, kumppani, jännittävä mutta rauhallinen elämä. Toivon vakaata työsuhdetta jossa pääsen toteuttamaan itseäni ja olemaan oma-itseni. Toivon myös työpaikkaa joka antaa minulle mahdollisuuksia edetä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti